Primul nostru cutremur….in NZ


….De mult nu mai trecusem printr-un cutremur….acasa televiziunile ne-au tot profetit ca vine Marele Cutremur …si ca tot vine….si ca tot vine…..ca pana la urma am plecat(nu l-am mai asteptat 🙂 – na o doza de umor negru)

Aaa, mi-am adus aminte de un alt banc…negru:

Aude unul ca trebuie sa-i vina moartea…..si fuge…..fuge ….pana la capatul Pamantului…ca doar nu l-o ajunge din urma. Cand se opreste sa-si traga rasuflarea…..hop Moartea ii sare in fata !! La care omul nostru mirat: Dar ce cauti aici ? La care raspunsul: Pai aici aveam intalnire…. 🙂

Si am ajuns aici si uite ca l-am prins pe primul. Nu a fost decat o zgaltaiala mai maricica. A supravietuit toata vesela….Daca esti pe mare pe vapor in ape line, zgaltaiala e mai puternica.

Si ca sa mai zambiti un pic:

What people do during an Earthquake Duck and Cover Post it to facebook

UPDATE: Am aflat ulterior din presa romaneasca ca de fapt am trecut printr-un cutremur de 6.3 pe Richter(iar in presa locala se vorbeste de 6.2 grade., dar se pare ca am fost departe de epicentru. Si totusi desi ultimul mare cutremur de acum cativa ani care a omorat 185 de oameni in Christchurch a avut tot 6.3 nicaieri in tara nu par sa fie decat cateva pagube materiale! La noi in oras in New Plymouth nu pare a fi nimic afectat. Asa ca suntem toti bine-sanatosi!!

UPDATE2:  Ehei se pare ca totusi cutremurul ne-a afectat un pic unii au pierdut mii de dolari pt. ca au aruncat laptele muls deoarece nu l-au putut raci (au ramas in pana de curent) iar vacile erau panicate si pot sa nu mai dea lapte de calitate(the cows could have higher somatic cell counts that effect milk quality and can result in a penalty).

Iar in capitala Wellington isi pun problema daca acviferul(sursa de apa) mai este potabila dupa un cutremur mare.

Altora le-au cazut gardurile si tot felul de incidente de genul asta. Ideea e ca au 3 luni la dispozitie sa anunte eventualele pagube urmand a se analiza cine si cat va fi despagubit, deocamdata s-au inscris  cu vreo 600 de reclamatii.

Lasă un răspuns

